Починаючи із 20 травня 2022 року діє Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану» від 12.05.2022 р. № 2259-IX, згідно з яким конкурси на заміщення вакантних посад в ОМС у період дії воєнного стану не проводяться.
Станом на 15 серпня 2025 року вакантні посади призначення на які можливе у період дії воєнного стану:
Головний спеціаліст відділу з питань проєктного менеджменту та управління публічними інвестиціями управління економіки і власності міської ради (в кількості двох штатних одиниць)
Вимоги до кандидатів:
- вища освіта професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста чи магістра;
- вільне володіння державною мовою;
- знання іноземних мов (англійська, польська) буде перевагою;
- стаж роботи за фахом на державній службі чи службі в органі місцевого самоврядування або в інших сферах управління на відповідній посаді не менше 1 року;
- вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel), інструментами Google та інших;
- вміння працювати з інформацією, орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
- вміння працювати в команді.
Перелік необхідних документів:
- особовий листок з обліку кадрів форма № П-2ДС;
- автобіографія;
- підтвердження про подання декларації за минулий рік (заповнена на сайті НАЗК);
- копія документа про освіту;
- копія трудової книжки;
- копія паспорта;
- фото;
- копія ідентифікаційного номера;
- копія військового квитка.
Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше 6 місяців з дня його припинення чи скасування, на посади в ОМС оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Для отримання додаткової інформації щодо заповнення конкретної посади, функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці звертатися за адресою: вул. Замкова,4. м. Дубно, Дубенська міська рада, каб. № 301. Тел. для довідок: (03656) 3-23-20, 3-22-00.”