Діючі програми соціального захисту

Згідно розподілу функціональних обов'язків питаннями соціального захисту опікується Управління праці та соціального захисту населення Дубенської міської ради.
Адреса: м. Дубно, вул. Кирила і Мефодія, 16
Електронна адреса: sobez_dubno@remove-this.ukr.net
Контактний номер телефону: (03656) 4-18-33, (03656) 3-23-81
Графік роботи: пн-чт – 08:00-17:15, пт. – 08:00-16:00. 
Обідня перерва з 13:00 до 14:00
Години прийому громадян: 08:00 – 13:00, 14:00 – 17:00
Посада Прізвище, ім'я та по батькові Дні прийому
Начальник управління Бущук Валентина Степанівна понеділок-п’ятниця
Заступник начальника управління Вознюк Ілона Сергіївна понеділок-п’ятниця
Начальник відділу грошових виплат та компенсацій Мельничук Аліна Анатоліївна понеділок-п’ятниця
Начальник відділу пільг, компенсацій та персоніфікованого обліку Ткачук Любов Миколаївна понеділок-п’ятниця
Начальник відділу праці та соціально-трудових відносин Савич Тетяна Євгенівна понеділок-п’ятниця

Допомога багатодітним сім'ям

Допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України „Деякі питання надання соціальної підтримки багатодітним сім’ям” від 13.03.2019 № 250, надається одному з батьків дитини, які постійно проживають разом з дитиною. 
Така допомога призначається на третю і кожну наступну дитину з місяця звернення до органу соціального захисту населення та виплачується щомісяця по місяць досягнення дитиною 6-річного віку включно.
У разі коли в сім’ї одночасно народилося двоє і більше дітей, внаслідок чого сім’я набула статусу багатодітної, виплата допомоги здійснюється на кожну таку дитину.
Розмір допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях становить 1700 гривень щомісячно.
Як отримати виплату?
Для того щоб оформити допомогу на дитину, необхідно звернутися до управління праці та  соціального захисту населення і подати заяву на отримання допомоги.
Перелік документів для виплати допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім'ях

  • -заява встановленого  зразка,
  • -копія паспорта (з пред'явленням оригіналу),
  • -копія кода (з пред'явленням оригіналу),
  • -копія посвідчення батьків багатодітної сім'ї (з пред'явленням оригіналу)
  • -копія посвідчення дитини з багатодітної сім'ї (з пред'явленням оригіналу);
  • -копії свідоцва про народження всіх дітей (з пред'явленням оригіналів),
  • -повідомлення про рахунок в банку

Звертаємо увагу, що одним із документів, який подається для призначення допомоги є, зокрема, копія посвідчення дитини з багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу). Оскільки дітям з багатодітної сім’ї посвідчення видаються з шести років, зазначена норма застосовується для дітей після виповнення шестирічного віку.
Виплати здійснюються через Укрпошту чи уповноважений державою банк на соціальні виплати за вибором сім’ї. 
Навіть якщо дитині 5 років, допомогу варто оформити – за рік держава фінансово підтримає сім’ю, надавши безповоротно 20 400 гривень на третю і кожну наступну дитину.

Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям з інвалідністю

Нормативні акти:

Перелік документів на допомогу на дітей з інвалідністю віком до 18 років:

  • -заява про призначення усіх видів соціальної допомоги за формою, затвердженою наказом Мінсоцполітики,
  • -паспорт або в разі його відсутності інший документ, що може засвідчувати особу, яка подає заяву;
  • -довідка про реєстраційний номер облікової картки платника податків,
  • -оригінал і копія свідоцтва про народження дитини з інвалідністю,
  • -медичний  висновок на дитину з інвалідністю віком до 18 років, виданий в установленому МОЗ порядку,
  • -довідка про реєстрацію місця проживання  батьків та дитини з інвалідністю,
  • -довідка з місця навчання дитини із зазначенням перебування (не перебування) на повному державному утриманні;
  • -довідка з Пенсійного фонду про перебування на обліку, 
  • -повідомлення про рахунок в банку,
  • -довідка про потребу дитини з інвалідністю в  домашньому догляді (за наявності),
  • -оригінал довідки органу реєстрації актів цивільного стану про підстави внесення до книги реєстрації народження відомостей про батька дитини (на яку призначається надбавка на догляд), якщо одинока мати не перебуває (не перебувала) на обліку в місцевих органах з питань соціального захисту населення як одинока мати, або довідку зазначених органів про те, що вона перебуває (перебувала) на обліку як одинока мати дитини з інвалідністю, на яку призначається надбавка на догляд;
  • -довідка з Центру зайнятості про перебування на обліку (для непрацюючих батьків).

Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям з інвалідністю

Нормативні акти:

Перелік документів на допомогу по вагітності та пологах:

  • -заява за формою, затвердженою Мінсоцполітики,
  • -оригінал і копія паспорта,
  • -оригінал і копія кода,
  • -видана лікувально-профілактичним закладом довідка встановленого  зразка,
  • -довідка з основного місця служби, навчання про те, що жінка служить, навчається;
  • -довідка ліквідаційної комісії про те, що жінка звільнена з роботи у зв'язку з ліквідацією підприємства, установи та організації;
  • -довідка центру зайнятості про те, що жінка зареєстрована в центрі зайнятості як безробітна,
  • -повідомлення про рахунок в банку

Перелік документів на допомогу при народженні дитини:

  • -заява за формою, затвердженою Мінсоцполітики,
  • -оригінал і копія паспорта,
  • -оригінал і копія кода,
  • -оригінал і копія свідоцтва про народження дитини,
  • -повідомлення про рахунок в банку

Перелік документів на допомогу особі, яка доглядає за хворою дитиною:

  • -заява за формою, затвердженою Мінсоцполітики,
  • -оригінал і копія паспорта,
  • -оригінал і копія кода,
  • -оригінал і копія свідоцтва про народження дитини,
  • -документ, що підтверджує повноваження усиновлювача (копія рішення про усиновлення) опікуна, піклувальника,
  • -довідка про захворювання дитини на тяжке перинатальне ураження нервової системи, тяжку вроджену ваду розвитку, рідкісне орфанне захворювання, онкологічне, онкогематологічне захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкий психічний розлад, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гостре або хронічне захворювання нирок IV ступеня, про те, що дитина отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу у порядку та за формою, встановленими МОЗ
  • -повідомлення про рахунок в банку

Перелік документів на допомогу на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування (виплачується до досягнення дитиною 18-річного віку включно):

  • -заява за формою, затвердженою Мінсоцполітики,
  • -оригінал і копія паспорта,
  • -оригінал і копія кода,
  • -копія  рішення  органу  опіки  та піклування або суду про встановлення  опіки чи піклування над дитиною-сиротою або дитиною, позбавленою батьківського піклування,
  • -копія свідоцтв про народження дітей, 
  • -довідка про реєстрацію місця проживання опікуна (піклувальника) та дитини; 
  • -довідки про місячні розміри пенсії, аліментів, стипендії, державної допомоги, що одержує на дитину опікун чи піклувальник (за 12 місяців до звернення), 
  • -довідка навчального закладу, про те, що дитина не перебувала на повному державному утриманні,
  • -медичний  висновок про дитину з інвалідністю віком до 18 років, виданий в установленому МОЗ порядку (за наявності).
  • -повідомлення про рахунок в банку

Перелік документів на допомогу одинокій матері:

  • -заява за формою, затвердженою Мінсоцполітики
  • -оригінал і копія паспорта,
  • -оригінал і копія кода,
  • -довідка про реєстрацію місця проживання матері та дитини,
  • -витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про   державну  реєстрацію  народження  дитини,  виданий  відділом державної  реєстрації  актів  цивільного  стану,  або  довідка про народження, видана виконавчим органом сільської, селищної, міської (крім  міст  обласного  значення)  рад,  із  зазначенням  підстави внесення  відомостей  про  батька  дитини  до  актового запису про народження  дитини  відповідно  до  абзацу  першого частини першої статті 135 Сімейного кодексу України, або документ про народження,  виданий  компетентним  органом  іноземної  держави, в якому  відсутні  відомості про батька, за умови його легалізації в установленому законодавством порядку (перше звернення);
  • -декларація на підставі довідок про доходи за 6 місяців,
  • -оригінал і копія трудової книжки для непрацюючої матері (1, 2-3, ост. сторінка),
  • -довідка про оренду земельної ділянки,
  • -оригінали і копії свідоцтв про народження дітей,
  • -оригінал і копія довідки МСЕК (за наявності інвалідності),
  • -повідомлення про рахунок в банку

Перелік документів на допомогу при усиновленні дитини:

  • -заява усиновлювача (якщо усиновлювачами є подружжя - одного з них) за формою, затвердженою Мінсоцполітики;
  • -оригінал і копія паспорта,
  • -оригінал і копія кода
  • -копія свідоцтва про народження дитини, виданого державним органом реєстрації актів цивільного стану після внесення змін до актового запису про народження дитини на підставі рішення суду про усиновлення дитини;
  • -оригінал і копія рішення суду про усиновлення дитини.
  • -повідомлення про рахунок в банку

Муніципальна няня

Постанова Кабінету Міністрів України від 30.01.2019р. № 68 «Деякі питання надання послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня» затверджено Порядок відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня». 
Хто може скористатися послугою? 
Право на отримання нової державної допомоги мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які є батьками (усиновлювачами), опікунами дитини віком до трьох років і на законних підставах проживають на території України та уклали у письмовій формі договір про здійснення догляду з муніципальною нянею.
Що необхідно зазначити у договорі? 
Назву послуги, її обсяг із зазначенням конкретних заходів, умови та термін надання, вартість, а також періодичність оплати, відповідальність сторін. 
Хто може стати нянею? 
Муніципальною нянею може бути будь-яка фізична особа - підприємець чи юридична особа, яка надає послугу з догляду за дитиною. 
Необхідно надати: 
Для отримання компенсації послуги “муніципальна няня” отримувач послуги “муніципальна няня” протягом місяця після укладення договору подає місцевому структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем свого проживання заяву та документи/відомості у паперовій або електронній формі.
У паперовій формі отримувач послуги “муніципальна няня” подає такі документи:

  • -заяву про надання компенсації послуги “муніципальна няня”;
  • -заяву про перерахування коштів для компенсації послуги “муніципальна няня” із зазначенням рахунка в установі банку;
  • -копію договору між отримувачем послуги “муніципальна няня” та муніципальною нянею;
  • -документи, що підтверджують витрати на оплату муніципальній няні послуги “муніципальна няня” (чек, розрахункова квитанція, виписка з банківського рахунка).

До заяви додаються копії:

  • -свідоцтва про народження дитини;
  • -паспорта отримувача компенсації послуги “муніципальна няня” з даними про прізвище, ім’я та по батькові, дату його видачі та місце реєстрації;
  • -документа, що посвідчує проживання на території України (для іноземця та особи без громадянства);
  • -документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу та мають про це відмітку в паспорті) отримувача компенсації послуги “муніципальна няня”;
  • -рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

Який розмір допомоги? 
Допомога призначається у розмірі прожиткового мінімуму для дітей віком до шестирічного віку на термін, визначений у договорі. З січня 2019 року ця сума становить 1626  гривень. 
Як та коли здійснюватиметься виплата компенсації? 
Щомісяця за умови подання заявником до 5 числа місяця в управління праці та соціального захисту населення підтверджуючих документів про витрати на оплату послуги з догляду за дитиною «муніципальній няні». 

Важкохворі діти

Постановою Кабінету Міністрів України доповнено порядок призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми, в яких є важкохворі діти, новим пунктом. Згідно з ним в Україні введено в 2019 році окремий вид допомоги для осіб, які доглядають за дітьми, у яких:

  • 1.Важкі перинатальні ураження нервової системи;
  • 2.Важкі вроджені вади розвитку;
  • 3.Орфанні (рідкісні) захворювання;
  • 4.Онкологічні захворювання;
  • 5.Онкогематологічні захворювання;
  • 6.Дитячий церебральний параліч;
  • 7.Важкі психічні розлади;
  • 8.Цукровий діабет I типу (інсулінозалежний);
  • 9.Гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня;
  • 10.Важка травма;
  • 11.Потрібна трансплантація органу;
  • 12.Потрібна паліативна допомога, але не встановлена інвалідність.

Допомога особі, яка доглядає за хворою дитиною, призначається: з дня звернення за її призначенням до органу соціального захисту населення; на кожну хвору дитину в розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, та виплачується шість місяців; незалежно від отримання інших видів державної допомоги.
Для призначення допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною, до органу соціального захисту населення за умови пред’явлення паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, подаються такі документи:

  • -заява законного представника дитини, який постійно проживає та здійснює догляд за хворою дитиною, що складається за формою, встановленою Мінсоцполітики;
  • -копія свідоцтва про народження дитини (з пред’явленням оригіналу);
  • -довідка про захворювання дитини на тяжке перинатальне ураження нервової системи, тяжку вроджену ваду розвитку, рідкісне орфанне захворювання, онкологічне, онкогематологічне захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкий психічний розлад, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гостре або хронічне захворювання нирок IV ступеня, про те, що дитина отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу у порядку та за формою, встановленими МОЗ. 

Порядок призначення компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги

Непрацюючі фізичні особи, які постійно надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги (крім осіб, що обслуговуються соціальними службами), звернувшись до управління праці та соціального захисту населення Дубенської міської ради мають право на призначення щомісячної компенсаційної виплати. Компенсація призначається з дня подання заяви фізичною особою, яка надає соціальні послуги.
Для призначення компенсації подаються такі документи:
Непрацюючою фізичною особою, яка надає соціальні послуги:

  • 1.заява про згоду надавати соціальні послуги;
  • 2.паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
  • 3.висновок лікарсько-консультаційної комісії про те, що стан її здоров’я дозволяє постійно надавати соціальні послуги;
  • 4.копія трудової книжки, а у разі відсутності трудової книжки – письмове повідомлення особи із зазначенням інформації про відсутність трудової книжки та про останнє місце роботи чи отримання доходів; 
  • 5.заява про надання згоди на проведення перевірки даних про доходи особи з використанням відомостей Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних»).

Особою, яка потребує надання соціальних послуг, або її законним представником (у разі визнання цієї особи недієздатною):

  • 1.заява про необхідність надання соціальних послуг;
  • 2.паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
  • 3.копія довідки до акта огляду медико -cоціальною експертною комісією (форма № 157-1/о) (надається інвалідом);
  • 4.висновок лікарсько-консультаційної комісії про необхідність постійного стороннього догляду та нездатність особи до самообслуговування.

Законним представником дитини, яка потребує надання соціальних послуг:

  • 1.заява про необхідність надання соціальних послуг;
  • 2.копія свідоцтва про народження дитини;
  • 3.висновок лікарсько-консультаційної комісії про необхідність постійного стороннього догляду та нездатність дитини до самообслуговування.

Компенсація не призначається: 
1)фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам, яким призначено: 

  • –державну соціальну допомогу на догляд відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам» або надбавку на догляд до державної соціальної допомоги згідно із Законом України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам»;
  • –надбавку на догляд або державну соціальну допомогу на догляд відповідно до Законів України «Про пенсійне забезпечення» і «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб»;
  • -відшкодування витрат на надання послуг по догляду відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності»; 

2)фізичним особам, які надають соціальні послуги і отримують допомогу на догляд відповідно до Закону України "Про психіатричну допомогу"; 
3)фізичним особам, які надають соціальні послуги на платній основі; 
4)cамозайнятим особам; 
5)фізичним особам, які проходять альтернативну (невійськову) службу; 
6)фізичним особам, які перебувають у трудових відносинах, у тому числі на умовах неповного робочого дня (крім роботи вдома).
Фізична особа, яка надає соціальні послуги, у разі досягнення пенсійного віку, або настання інвалідності зобов’язана в десятиденний строк повідомити управління соціального захисту населення. Компенсація виплачується такій фізичній особі у новому розмірі з дня виповнення пенсійного віку або встановлення інвалідності, якщо вона у цей період надавала соціальні послуги. 
Якщо фізична особа, якій надаються соціальні послуги, перебуватиме на стаціонарному лікуванні самостійно без супроводу та догляду з боку фізичної особи, яка надає соціальні послуги, виплата компенсації тимчасово припиняється та відновлюється на підставі заяви фізичної особи про продовження надання соціальних послуг та довідки про закінчення перебування на стаціонарному лікуванні.

Догляд за психічно хворою особою

Порядок надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2000 р. № 1192
Перелік документів на догляд за психічно хворою особою:

  • -заява про призначення усіх видів соціальної допомоги за формою, затвердженою наказом Мінпраці,
  • -заява про призначення усіх видів соціальної допомоги за формою, затвердженою наказом Мінпраці,
  • -паспорт або в разі його відсутності інший документ, що може засвідчувати особу, яка подає заяву,
  • -довідка про реєстраційний номер облікової картки платника податків,
  • -довідка про реєстрацію місця проживання  заявника та особи з інвалідністю,
  • -декларація про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за формою, затвердженою Мінсоцполітики;
  • -висновок лікарської комісії медичного закладу щодо необхідності постійного стороннього догляду за особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу;
  • -довідки про наявність і розміри земельних ділянок, виділених для ведення особистого підсобного господарства, городництва, сінокосіння, випасання худоби, та земельної частки, виділеної унаслідок розпаювання землі;
  • -копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією, яка видана особі з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, за якою здійснюється догляд,
  • -повідомлення про рахунок в банку

Санаторно-курортне лікування

Забезпечення санаторно-курортними путівками осіб з інвалідністю внаслідок загального захворювання та з дитинства відповідно до Закону України  "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні"
ПОСТАНОВА КМУ від 22.02.2006р.№187 «Про затвердження Порядку забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчими органами міських, районних у містах (у разі їх утворення (крім м. Києва) рад»
Перелік документів:

  • 1.Заява, яка подається за зареєстрованим місцем проживання особи, а особи, які є громадянами України, що переселилися з тимчасово окупованої території чи районів проведення антитерористичної операції – за фактичним місцем проживання.
  • 2.Медична довідка лікувальної установи за формою № 070/о.
  • 3.Посвідчення особи, що підтверджує належність до даної категорії осіб.
  • 4.Паспорт громадянина України.

Виплата деяким категоріям осіб з інвалідністю грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки та вартості самостійного санаторно-курортного лікування  відповідно до Закону України  "Про реабілітації інвалідів в Україні"
ПОСТАНОВА КМУ від 07.02.2007 № 150 "Про затвердження Порядку виплати деяким категоріям інвалідів грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки та вартості самостійного санаторно-курортного лікування".
Перелік документів:

  • 1. Заява особи з інвалідністю про виплату грошової компенсації.
  • 2.Медична довідка лікувальної установи за формою № 070/о щодо необхідності забезпечення санаторно-курортним лікуванням.
  • 3.Документ про сплату повної вартості санаторно-курортної путівки, що засвідчує проходження особою з інвалідністю санаторно-курортного лікування (тільки для виплати грошової компенсації за самостійне санаторно-курортне лікування).
  • 4.Довідка з місця роботи (навчання) про те,  що особа протягом  трьох років не одержувала безоплатну санаторно-курортну путівку – для осіб з інвалідністю, які  працюють  (навчаються).
  • 5.Посвідчення особи з інвалідністю, що підтверджує належність до даної категорії осіб.
  • 6.Паспорт громадянина України.

Виплата грошової компенсації вартості проїзду  до санаторно-курортного закладу і  назад особам, які  супроводжують  осіб з інвалідністю I  та  II   групи з наслідками травм  і  захворюваннями  хребта та спинного мозку до санаторіїв   спінального   профілю,  відповідно до Закону України "Про  основи соціальної захищеності інвалідів в Україні"
ПОСТАНОВА КМУ від 22.02.2006р.№187 «Про затвердження Порядку забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчими органами міських, районних у містах (у разі їх утворення (крім м. Києва) рад»
Перелік документів:

  • 1.Заява про виплату компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад.
  • 2.Проїздні квитки, що засвідчують проїзд до санаторно-курортного закладу і назад.
  • 3.Документ що засвідчує проходження особою з інвалідністю санаторно-курортного лікування.
  • 4.Посвідчення особи з інвалідністю, що підтверджує належність до даної категорії осіб.
  • 5.Паспорт громадянина України.

Забезпечення санаторно-курортними путівками ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Закону України  "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" та Закон України "Про жертви  нацистських переслідувань"
ПОСТАНОВА КМУ від 22.02.2006р.№187 «Про затвердження Порядку забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчими органами міських, районних у містах (у разі їх утворення (крім м. Києва) рад»
Перелік документів:

  • 1.Заява, яка подається за зареєстрованим місцем проживання особи, а особи, які є громадянами України, що переселилися з тимчасово окупованої території чи районів проведення антитерористичної операції – за фактичним місцем проживання.
  • 2.Медична довідка лікувальної установи за формою № 070/о.
  • 3.Посвідчення особи, що підтверджує належність до даної категорії осіб, які мають право на пільги визначені Законами України "Про статус   ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" та "Про жертви нацистських переслідувань".
  • 4.Паспорт громадянина України.

Виплата грошової компенсації вартості проїзду  до санаторно-курортного закладу і назад відповідно до  Закону України  "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"
ПОСТАНОВА КМУ від 25.11.2015 № 969 „Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 17 червня 2004 р. № 785 і від 7 лютого 2007 р. № 150”.
Перелік документів:

  • 1. Заява інваліда про виплату вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад.
  • 2. Проїздні квитки, що засвідчують проїзд до санаторно-курортного закладу і назад.
  • 3. Документ що засвідчує проходження інвалідом санаторно-курортного лікування.
  • 4. Посвідчення інваліда, що підтверджує належність до даної категорії осіб.
  • 5. Паспорт громадянина України.

Виплата грошової компенсації вартості санаторно-курортного лікування інвалідам війни відповідно до Законів України  "Про статус ветеранів війни, гарантії соціального захисту" та"Про жертви нацистських переслідувань"
Постанова Кабінету Міністрів України від 17.06.2007 № 785 "Про затвердження Порядку виплати грошової компенсації вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян"
Перелік документів:

  • 1. Заява про виплату компенсації.
  • 2.Посвідчення особи, що підтверджує її належність до даної категорії осіб.
  • 3.Паспорт громадянина України.

Виплата грошової компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян відповідно до Законів України  "Про статус ветеранів війни, гарантії соціального захисту", "Про жертви нацистських переслідувань" та "Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні"
Постанова Кабінету Міністрів України від 17.06.2007 № 785 "Про затвердження Порядку виплати грошової компенсації вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян"
Перелік документів:

  • 1.Заява про виплату компенсації.
  • 2. Документ про сплату повної вартості санаторно-курортної путівки, про підтвердження проходження санаторно-курортного лікування або зворотний талон санаторно-курортної путівки.
  • 3. Довідка з місця роботи, навчання, служби про те, що протягом попередніх двох років не одержували безоплатну санаторно-курортну путівку (для осіб, які працюють або навчаються)..
  • 4. Посвідчення особи, що підтверджує її належність до даної категорії осіб.
  • 5. Паспорт громадянина України.

Забезпечення санаторно-курортними путівками осіб, постраждали під час проведення антитерористичної операції та яким встановлено статус учасника бойових дій чи особи з інвалідністю внаслідок  війни відповідно до пункту 19 частини першої статті 6 та пункту 1 частини другої статті 7 Закону України  "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"
Постанова Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 № 200 "Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням"
Перелік документів:

  • 1.Заява, яка подається за зареєстрованим місцем проживання особи, а особи, які є громадянами України, що переселилися з тимчасово окупованої території чи районів проведення антитерористичної операції – за фактичним місцем проживання.
  • 2.Медична довідка лікувальної установи за формою № 070/о.
  • 3.Копія посвідчення учасника бойових дій або особи з інвалідністю внаслідок війни.
  • 4.Документ, що підтверджує безпосереднє залучення особи до виконання завдань анти терористичної операції в районах її проведення.
  • 5.Паспорт громадянина України.

Забезпечення дітей з інвалідністю внаслідок ДЦП реабілітаційними заходами
Постанова Кабінету  Міністрів України від 27.03.2019 № 309 „Про затвердження Порядку використання у 2019 році коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу»
Перелік документів:
Для забезпечення дитини реабілітаційними заходами один із батьків дитини чи її законний представник подає до місцевого органу заяву про направлення дитини до реабілітаційної установи у довільній формі із зазначенням інформації про вибрану реабілітаційну установу разом з копіями:

  • -паспорта громадянина України та/або свідоцтва про народження, та/або іншого документа, що посвідчує особу дитини;
  • -ндивідуальної програми реабілітації, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу;
  • -виписки з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о)

 
Забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю комплексною реабілітацією
Нормативні акти:

Перелік документів:

  • 1)заяву про надання послуг із комплексної реабілітації (абілітації);
  • 2)індивідуальну програму реабілітації, видану медико-соціальною експертною комісією, лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу (для дітей з інвалідністю);
  • 3)висновок лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей віком до трьох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності) з рекомендаціями щодо проходження комплексної реабілітації (абілітації) в установі;
  • 4)паспорт громадянина України, свідоцтво про народження (для дітей з інвалідністю, дітей віком до трьох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності) або інший документ, що посвідчує особу;
  • 5)документ, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків;
  • 6)документ про освіту (для отримувачів, які потребують професійної реабілітації);
  • 7)виписку з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о);
  • 8)довідку про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб (для отримувачів, які є внутрішньо переміщеними особами).

Забезпечення осіб з інвалідністю автотранспортом
Постанова КМУ від 19.07.2006р. №999 «Про затвердження Порядку забезпечення осіб з інвалідністю автомобілями»
Перелік документів:

  • 1.Заява про забезпечення автотранспортом.
  • 2.копія довідки МСЕК про групу та причину інвалідності, а для дітей з інвалідністю - копія медичного висновку;
  • 3.паспорт громадянина України (для особи з інвалідністю, законного представника недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю), який після перевірки паспортних даних, зазначених у заяві, повертається заявнику, та копія свідоцтва про народження (для дитини з інвалідністю);
  • 4.довідка про присвоєння ідентифікаційного номера особі з інвалідністю та члену сім’ї, якому передається право користування автомобілем, законному представнику недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю (після перевірки даних, наведених в заяві, повертається заявнику);
  • 5.документ про реєстрацію місця проживання члена сім’ї, іншої особи, яким передається право користування автомобілем;
  • 6.для осіб з інвалідністю I, II і III групи з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та потерпілих від Чорнобильської катастрофи, щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, а також громадян, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, - копія посвідчення про належність до категорії 1 осіб, що постраждали внаслідок дії зазначених факторів, та медична довідка визначеного органами охорони здоров’я зразка щодо спроможності особи з інвалідністю керувати автомобілем (для осіб з інвалідністю I і II групи, які забезпечуються автомобілями безоплатно);
  • 7.для осіб з інвалідністю від загального захворювання або захворювання, отриманого під час проходження військової служби чи служби в органах внутрішніх справ, державної безпеки, інших військових формувань, з числа осіб, які брали безпосередню участь у бойових діях під час Другої світової війни, - довідка, видана військкоматом, інші документи (копія військового квитка або партизанського квитка), що підтверджують таку участь (видається військкоматом на запит структурного підрозділу чи органу соціального захисту населення), посвідчення інваліда війни;
  • 8.для осіб з інвалідністю унаслідок трудового каліцтва - копія акта про нещасний випадок на виробництві або акта розслідування професійного захворювання і довідка про перебування на обліку у Фонді соціального страхування;
  • 9.для недієздатних осіб з інвалідністю - копія рішення суду про визнання особи з інвалідністю недієздатною та копія рішення (розпорядження) про встановлення над нею опіки;
  • 10.для малолітніх і неповнолітніх дітей з інвалідністю, позбавлених батьківського піклування, - копія рішення (розпорядження) про встановлення опіки та піклування.