Новина


Громадян можуть оцінювати сервіс у центрах надання адміністративних послуг

Міністерство цифрової трансформації в межах компетенції проводить інформування населення про можливість оцінювати сервіс у центрах надання адміністративних послуг. Відгуки громадян дають змогу проаналізувати, з якими проблемами найчастіше стикаються громадяни, які мають потреби й запити та підвищити рівень державного сервісу. Кожен відгук, скарга або пропозиція допоможуть покращити обслуговування в державних органах. Саме для цього створено відеоролики для соціальної кампанії «Бажаєте, щоб наступний візит до Центру став кращим? Розкажіть, будь ласка, про останній». Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення визнала відеоролик соціальною рекламою: cutt.ly/lIim2V8.
Мета кампанії — проінформувати громадян про змогу залишати відгуки та ділитися враженням про сервіс у ЦНАП. 
Переглянути ролик