Новина


До уваги отримувачів допомог і житлових субсидій!

Управління праці та соціального захисту населення Дубенської міської ради у зв’язку з тривалістю осінньо-зимового періоду 2020/21 року під час процесу трансформації та укрупнення районів в умовах встановленого Урядом карантину повідомляє наступне.
Головним механізмом забезпечення соціального захисту населення при оплаті житлово-комунальних послуг є програма житлових субсидій, яка діє в Україні вже понад 20 років.
Завдяки програмі житлових субсидій малозабезпечені громадяни оплачують не повну вартість житлово-комунальних послуг, а лише частку платежу, яка залежить від розміру середньомісячного сукупного доходу домогосподарства в розрахунку на одну особу. Що менші доходи домогосподарства, то меншою є частка обов’язкової плати за житлово-комунальні послуги.
Відповідно до норм Положення про порядок призначення житлових субсидій. Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995р. № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», із змінами, (далі – Положення), житлова субсидія призначається за наявності різниці між розміром плати за житлово-комунальні послуги в межах соціальної норми житла, соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами і розміром обов’язкового відсотка платежу, визначеного в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Для призначення житлової субсидії особа подає: заяву про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі та декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за встановленими формами.
       Прийом документів від громадян забезпечується:
    • через скриньку, розміщену при вході в управління,
    • в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи або Єдиний державний веб-портал електронних послуг,
    • у разі надслання їх поштою.
До 1 березня 2021 р. посадова особа виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, яка приймає заяву з необхідними документами, за наявності технічної можливості реєструє заяву та формує електронну справу (заповнює відповідні електронні форми з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики)  і не пізніше наступного робочого дня надсилає електронну справу відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення засобами електронного зв’язку через інформаційні системи Мінсоцполітики з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах».
З 01 березня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг виключно з  формуванням електронної справи.
Інформація про призначені житлові субсидії вноситься структурним підрозділом з питань соціального захисту населення до Єдиного державного реєстру отримувачів житлових субсидій.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.12.2020р. № 1324 до середньомісячного сукупного доходу осіб, яким надаються державні допомоги, розмір призначеної їм житлової субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу, враховуватися не буде.
За консультацією звертатися в управління праці та соціального захисту населення Дубенської міської ради за номером телефону “гарячої лінії” 3-23-81.