Новина


Управління економіки і власності Дубенської міської ради оголошує аукціон на продовження договору оренди нежитлового приміщення 2-го поверху будівлі пологового будинку, загальною площею 29,9 кв.м

Управління економіки і власності Дубенської міської ради
оголошує аукціон на продовження договору оренди нежитлового приміщення 2-го поверху будівлі пологового будинку, загальною площею 29,9 кв.м, за адресою: Рівненська обл., м. Дубно, вул. Михайла Грушевського, 103
Інформація про об’єкт оренди:
- Орендодавець – Управління економіки і власності Дубенської міської ради;
- Балансоутримувач – КНП «Пологовий будинок» Дубенської міської ради (Рівненська обл., м. Дубно, вул. Михайла Грушевського, 103);
- Орендар – ТзОВ «Гемо Медика Луцьк».
Продовжується договір оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності Дубенської міської територіальної громади №370 – нежитлового приміщення 2-го поверху будівлі пологового будинку, загальною площею 29,9 кв.м, за адресою: Рівненська обл., м. Дубно, вул. Михайла Грушевського, 103, укладеного 22 січня 2021 року з ТзОВ «Гемо Медика Луцьк», строком на чотири роки одинадцять місяців, дата закінчення договору – 22 грудня 2025 року.
Чинний орендар має переважне право на продовження договору.
Профіль використання – надання медичних послуг лабораторної діагностики.
Об’єкт оренди:
Нежитлове приміщення, загальною площею 29,9 кв.м, за адресою Рівненська обл.,    м. Дубно, вул. Михайла Грушевського, 103, розташоване на 2-му поверсі чотириповерхової цегляної будівлі пологового будинку, а саме: приміщення, згідно технічного паспорту, виданого КП «Архітектор» Дубенської міської ради від 25.07.2014 року – №176 (допоміжне), площею 7,5 кв.м, №177 (кабінет), площею 22,4 кв.м.
Характеристика об’єкта оренди:
Технічний стан об’єкта – задовільний
Строк оренди – 4 роки 11 місяців.
Проєкт договору оренди – додається.
Стартова орендна плата:
- для електронного аукціону – 4944,56 грн;
- для аукціону зі зниженням стартової орендної плати – 2472,28 грн;
- для аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій – 2472,28 грн.
Аукціон буде проведено в електронній торговій системі «Прозорро.Продажі» (адміністратор): https://prozorro.sale/auction/LLP001-UA-20251212-46738/.
Дата проведення електронного аукціону – 19 грудня 2025 року
Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні та електронному аукціоні зі зниженням стартової орендної плати встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо з 19 години 30 хвилин до 20 години 30 хвилин дня, що передує дню проведення електронного аукціону.
Строк подання заяви на участь в електронному аукціоні за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо з 16 години 15 хвилин до 16 години 45 хвилин для проведення електронного аукціону.
Умови, на яких проводиться аукціон:
1) Мінімальний крок підвищення стартової орендної плати під час аукціону: 1%;
2) Гарантійний внесок: 9889,12 грн;
3) Гарантійний внесок для чинного орендаря: 2472,28 грн;
4) Реєстраційний внесок: 800,00 грн;
5) Авансовий платіж – 1 місячна орендна плата, визначена за результатами проведення аукціону;
6) Кількість кроків аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій – 1.
При оцінці наданих конкурсних пропозицій застосовуватиметься критерій – найвища ціна.
Додаткові умови:
Орендар повинен відповідати вимогам статті 4 Закону України «Про оренду державного та комунального майна».
На суму орендної плати, встановленої за результатами аукціону, податок на додану вартість не нараховується.
Переможець електронного аукціону має право на передачу орендованого ним майна в суборенду.
Додаткова інформація:
Перерахування гарантійного та реєстраційного внеску здійснюється на поточний рахунок організатора відкритих торгів (аукціонів), на електронному майданчику якого зареєструвався учасник.
Перелік операторів електронних майданчиків та їх банківські реквізити для перерахування гарантійного та реєстраційного внеску доступні за посиланням:
https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2.
Реквізити для перерахування операторами електронних майданчиків реєстраційних та гарантійних внесків потенційних орендарів в національній валюті:
Одержувач: Управління економіки і власності Дубенської міської ради
Рахунок UA458201720355129001001029475
(для перерахування реєстраційного внеску)
Рахунок UA458201720355129001001029475
(для перерахування гарантійного внеску)
Банк одержувача: Державна казначейська служба України, м. Київ
МФО 820172 Дубенське УДКСУ
Код згідно з ЄДРПОУ 34134055
Контактні дані орендодавця з питань оренди:
Управління економіки і власності Дубенської міської ради
е-mail: ekon@dubno-adm.rv.ua
тел. +380(3656)3-23-92
Рівненська обл., м. Дубно, вул. Замкова, 4 (каб.205, каб.217)