Цнап, цифровізація

ЦНАП

Для забезпечення реалізації Закону України «Про адміністративні послуги» 05.06.2013 року в місті Дубно відкрито Центр надання адміністративних послуг. Надання адміністративних послуг здійснюється за принципом «єдиного вікна». 
На сьогодні, ЦНАП має дві адміністративні зали, що складає 330 кв.м.:
- в адміністративній залі №1  зосереджені послуги:

  • 1) з реєстрації /зняття з реєстрації місця проживання;
  • 2) звернення громадян;
  • 3) реєстрація юридичних та фізичних осіб підприємців;
  • 4) реєстрація громадських об'єднань;
  • 5) питання у справах сім'ї, молоді спорту, багатодітних сімей, 
  • 6) видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон закордонних паспортів та оформлення та видача паспорта громадянина України  у формі  ID-карток.

- в адміністративній залі №2 - земельні питання від виділення земельної ділянки до її державної реєстрації, питання будівництва, архітектури, реєстрації речових прав.
Основні принципи діяльності ЦНАП:

  • -інтегрованість – тобто забезпечення надання у ЦНАП найнеобхідніших послуг;
  • -поінформованість - формування та забезпечення функціонування постійно діючої системи інформаційного забезпечення, яка включає різні способи надання інформації (роботу рецепції, функціонування сайту, наявність інформаційних стендів, забезпечення єдиного номера телефону для звернень і т.п.);
  • -територіальна доступність -  зручного місця знаходження офісу для надання послуг;
  • -зручність отримання послуги – формування належної інфраструктури приміщень, способів надання послуг та способів оплати за них;
  • -оперативність та своєчасність – скорочення термінів надання послуг, спрощення процедури надання послуг, зменшення кількості вхідних документів;
  • -налагодження взаємодії - встановлення зворотного зв’язку з мешканцями для отримання інформації і врахування її для поліпшення якості послуг.

ЦНАП працює 52 год. щотижня. Режим роботи передбачає 6 днів на тиждень, раз на тиждень – до 20:00, не менше 7 годин в день.
Через ЦНАП надаються 217 адміністративних послуги.
За 2020 року ЦНАП Міста Дубно відвідало більше 28000 осіб, через ЦНАП  надано 22041 адміністративні послуги. До міського бюджету від надання адміністративних послуг за 2020 рік надійшло 630 тис.грн.
 Відділ державної реєстрації Дубенської міської ради утворено у 2016 році. Основним завданням відділу є забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації нерухомого майна та бізнесу. У відділі працюють три державні реєстратори. Державні реєстратори надають адміністративні послуги у сфері державної реєстрації жителям міста Дубно та Дубенського району.    

Цифровізація

Дубенська міська рада цілеспрямовано впроваджує інструменти цифровізації громади, робить доступними для дубенчан та гостей міста електронні послуги. Наразі функціонують: електронна черга в дитячий садочок та школу, електронні петиції та консультації, електронне звернення до міської ради, відкрите місто, голосування за проекти громадського бюджету, портал відкритих  даних. Уже користуються популярністю такі сервіси: он-лайн трансляції засідання сесій міської ради,он-лайн рух громадського транспорту (32 трекери та 4 інформаційні табло очікування), безкоштовний wi-fi у громадських місцях (11 точок). Задля безпеки та охорони громадського порядку впроваджено систему відеоспостереження та аналітики "Безпечне місто" (45 камер).